Назва Проекту“РОЗРОБКА «ДОРОЖНЬОЇ КАРТИ» ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ”
МетаДослідити вплив війни на використання інтернет-маркетингу в українських МСП та розробити рекомендації для ефективного використання інтернет-маркетингу під час та після війни.
 

Спів-Дослідники


Сайсеклі Ілке
, (https://www.port.ac.uk/about-us/structure-and-governance/our-people/our-staff/ilke-cicekli ), Викладач маркетингу Факультет Бізнесу та Права. Школа стратегії, маркетингу та інновацій
Email: ilke.cicekli@port.ac.uk 

Яшкіна Оксана, (https://economics.net.ua/files/portfolio/o.i.yashkina.pdf ), Професор, доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу. Інститут економіки та менеджменту.
(ORCID 0000-0002-8028- 575X)
Email: yashkina@op.edu.ua

 

Час

 

 

29 Березня 2023 – 30 Серпня 2023

 

КоординаціяЦей проект став можливим завдяки програмі Twinning R&I у Великобританії та Україні (twinningukraine.com), що фінансується Research England за підтримки Міжнародних університетів Великобританії та UK Research and Innovation.

Проект координується Фондом Президента України з питань освіти, науки та спорту (presidentfund.gov.ua).

Результати
  1. Доповідь на конференції (Регіональна конференція EMAC 27-29 вересня 2023 р.)
  2. Паперова публікація – Міжнародний журнал малого бізнесу
  3. Паперова публікація – Міжнародний журнал підприємницької поведінки та досліджень або Журнал бізнес-досліджень
  4. Аналітичний звіт англійською та українською мовами.