Окландер Михайло Анатолійович

075 Маркетинг, 073 Менеджмент

Доктор економічних наук, професор
Завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, м. Одеса, Україна.

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=mJwzhS0AAAAJ&hl (Google, h=23).
ORCID: 0000-0002-1268-6009
Web of Science Researcher ID: M-6970-2019

Публікації:
1. Oklander M. A., Oklander T. O., Yashkina O. I. Marketing research trends: online panels and online communities //Marketing and Management of Innovations. – 2018. – №. 1. – С. 118-129. (Web of Science).
2. Oklander M., Oklander T. Segmentation and communication in digital marketing. – 2017. // Marketing and Management of Innovations. – 2017. – №. 3. – С. 69 – 78. (Web of Science).
3. Oklander M.A. Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization / M.A. Oklander, T.O. Oklander // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 92-105. (Web of Science).
4. Окландер М. А., Діянова Д. В. Маркетингові дослідження перспектив розвитку вело-інфраструктури на основі стратегії «Одеса 5Т» //МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 68-80.
5. Окландер М. А., Осетян О. М. Моделі забезпечення клієнтоорієнтованості банківських установ //Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. – 2019. – №. 37. – С. 12-19.