ЕКОНОМІКА: реалії часу
№ 6 (58), 2021

 

ЗМІСТ

 

СТАТТЯ НОМЕРУ

Rodchenko V.B.,
Khrypunova-Kurochka D.M.
Social capital in system of territorial development innovative strategies activation (Родченко В.Б., Хрипунова-Курочка Д.М. Соціальний капітал в системі активізації інноваційних стратегій розвитку територій, англ.)

5   

ОСНОВНІ СТАТТІ

Vasiuta V.B.,
Arkhipova A.I.
Neuromarketing in the system of modern commodity science: the influence of packaging design on consumer behavior (Васюта В.Б., Архіпова А.І. Нейромаркетинг в системі сучасного товарознавства: вплив дизайну упаковки на поведінку споживача, англ.)

14

Hutareva Yu.V.,
Kovalenko A.B.
The Main Factors for Educational Tourism Market Development of Ukraine (Гутарева Ю.В., Коваленко А.Б. Основні фактори розвитку ринку освітнього туризму України, англ.)

24

Дискіна А.А.,
Кафтан А.В.
Методичний підхід щодо оцінки ресурсного забезпечення інноваційного розвитку промислового підприємства

30

Захарченко В.І.,
Метіль Т.К.
Методологічне обґрунтування інструментарію аналізу фінансової звітності під час переходу до нового технологічного укладу

37  

Кудрявцевa М.В.,
Липинська О.А.
Зaлучення iноземних iнвестицiй в економiку крaїни: перспективи державного регулювання

46 

Leonenko K.R.,
Liashevska V.I.,
Nosova O.V.
The role of innovation management in managing the competitiveness of enterprises in world markets (Леоненко К.Р., Ляшевська В.І., Носова О.В. Роль інноваційного менеджменту в управлінні конкурентоспроможністю підприємств на світових ринках, англ.)

53 

Некрасова Л.А.,
Єзерова М.О.
Моделювання стратегії розвитку виробничого підприємства в умовах диверсифікації

62 

Prodius O.I.,
Salma Ajaba,
Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus.
Analysis of the definition of corporate social responsibility (Продіус О.І., Сальма Ажаба, Пессоа Жесіліано Де Жесус Матеуш. Аналіз дефініції корпоративна соціальна відповідальність, англ.)

69 

НАУКОВА ДИСКУСІЯ

Khyzhniakova N.O.Statistical and analytical support of ecologically oriented decisions making in the territorial context (Хижнякова Н.О. Статистико-аналітичне забезпечення прийняття екологоорієнтованих управлінських рішень у просторовому контексті, англ.)

80 

РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗНАЧНІ НАУКОВІ ПОДІЇ

Ковальчук С.В.Рецензія на підручник «Маркетингова товарна політика»