ЕКОНОМІКА: реалії часу
№ 4 (80), 2025

 

ЗМІСТ

 

СТАТТЯ НОМЕРУ

Малиновська О.А.,
Яценко Л.Д.
Чи загрожує Україні дефіцит робочої сили і як йому запобігти?

5

ОСНОВНІ СТАТТІ

Балан О.С.,
Савченко В.О.
Громадо-орієнтоване підприємство: ознаки класифікацій

17

Gavrysh I.O.,
Serdiuk S.V.
Modern Marketing Technologies as a Driving Force for Enhancing the Efficiency of Small Enterprises in Ukraine
(Гавриш Ю.О., Сердюк С.В. Сучасні маркетингові технології як рушійна сила підвищення ефективності малого підприємництва в Україні, англ.)

24

Grynko T.V.,
Krupskyi O.P.,
Stasiuk Yu.M.
Visual and Aesthetic Thinking as a Component of Hotel and Restaurant Management Culture
(Гринько Т.В., Крупський О.П., Стасюк Ю.М. Візуально-естетичне мислення як складова готельно-ресторанної управлінської культури, англ.)

33

Zakharchenko V.I.,
Lukianchuk O.M.,
Balahonova O.V.
Manifestations of Qualitative Transformation of the World-System at the Beginning of the 21st Century
(Захарченко В.І., Лук’янчук О.М., Балахонова О.В. Прояви якісної трансформації світосистеми на початку ХХІ ст., англ.)

46

Ковалик О.А.,
Віговська В.О.
Стратегічні виклики та можливості диверсифікації консалтингу на польському ринку

55

Ковтуненко К.В.,
Руснак О.О.
Аналіз стану та перспектив розвитку готельного бізнесу в Україні під час та після війни: напрямки міжнародного співробітництва

63

Копитець Н.Г.,
Волошин В.М.
Аналітична оцінка цінової ситуації на ринку м’яса птиці

71

Летуновська Н.Є.,
Шепілов Д.О.
Рейтинг регіонів України за рівнем екологічної, енергетичної безпеки та показниками здоров’я: міждисциплінарний аналіз

81

Мамонтенко Н.С.,
Ганзюк Ю.Ю.
Контроль якості послуг у готельному бізнесі під час війни

99

Семенча І.Є.,
Гринько Т.В.
Корпоративний менеджмент в Україні: сучасні стратегічні рішення та трансформації бізнес-моделей

107

Соколовська З.М.,
Шихранова А.О.
Математичні інструменти дослідження ринку туристичних послуг

118

Tataryntseva Yu.L.Systemic Management of Digital Marketing in the Conditions of an Unstable Global Environment and Transformation of Consumer Values
(Татаринцева Ю.Л. Системне управління цифровим маркетингом в умовах нестабільного глобального середовища та трансформації цінностей споживачів, англ.)

132

Khyzhniakova N.O.Analytical Support of the Trading Enterprise Development Program
(Хижнякова Н.О. Аналітичне забезпечення програми розвитку торгового підприємства, англ.)

140

НАУКОВА ДИСКУСІЯ

Лисичко А.М.,
Бойко Н.В.
Проблеми організації обліку і контролю при нарахування та виплаті заробітної плати працівникам закладів освіти

149

РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗНАЧНІ НАУКОВІ ПОДІЇ