ЕКОНОМІКА: реалії часу
№ 3 (79), 2025

 

ЗМІСТ

 

СТАТТЯ НОМЕРУ

Zharova A.V.,
Krupskyi O.P.,
Stasiuk Yu.M.
Inclusive Branding as The Basis for Fenty Beauty’s Strategic Positioning in the Global Beauty Industry
(Жарова А.В., Крупський О.П., Стасюк Ю.М. Інклюзивний брендинг як основа стратегічного позиціонування Fenty Beauty у світовій індустрії краси, англ.)

5

ОСНОВНІ СТАТТІ

Андрос С.В.Банківське кредитування як важливий інструмент забезпечення фінансової стійкості підприємств агропромислового виробництва в умовах повоєнного відновлення економіки

18

Бавико О.Є.,
Оршацький Д.В.
Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегії підприємницьких структур

30

Бойко І.М.Оцінка ризиків фінансової стійкості в державному управлінні: аналітичні інструменти і сфери застосування

39

Gavrysh I.O.,
Gavrysh O.A.,
Symoneko A.L.
Marketing in the Era of Digitalization: The Impact of Digital Technologies on Business Processes
(Гавриш Ю.О., Гавриш О.А., Симоненко А.Л. Маркетинг в епоху діджиталізації: вплив цифрових технологій на бізнес-процеси, англ.)

49

Гетманенко О.О.Макроекономічні наслідки війни для України: детальний аналіз

58

Дискіна А.А.,
Осташко О.В.
Інноваційно-інвестиційні стратегії у системі відновлення виробництва: сучасні підходи

66

Єфімова Г.В.,
Михайлов М.С.
Фінансово-економічне обґрунтування інвестиційних витрат у портовому секторі

75

Levkina R.V.,
Uraghildiaiev S.A.
Trends in the Development of the Organic Agricultural Market as a Result of Socio-Economic Interaction in Sectoral Entrepreneurship
(Левкіна Р.В., Уразгільдяєв С.А. Тенденції розвитку органічного аграрного ринку як результат соціально-економічної взаємодії у галузевому підприємництві, англ.)

85

Рудик О.В.Роль лідерського потенціалу та адаптації ветеранів в формуванні кадрового резерву підприємств сфери послуг у післявоєнний період

96

Селіванова Н.М.,
Сімова А.О.
Вибір системи оподаткування діяльності фізичних осіб-підприємців: вимоги законодавства, переваги та недоліки

108

Соколовська З.М.Гібридні імітаційні моделі в процесах підтримки прийняття управлінських рішень

120

Степаненко Т.О.Еколого-економічні аспекти землекористування в умовах воєнного стану

132

Чернишова Л.І.,
Денкова М.І.
Проблемні аспекти сучасного управління телекомунікаційним підприємством: тренди сьогодення

140

Shcherbak A.V.Current Trends in the World Beer Market and Ways to Develop the Beer Market in Ukraine
(Щербак А.В. Сучасні тренди світового ринку пива та шляхи розбудови ринку пива в Україні, англ.)

149

НАУКОВА ДИСКУСІЯ

Єпіфанова І.М.,
Садіков О.О.
Інструментарій системи визначення рівня економічної безпеки підприємства

156

Черчик Л.М.,
Хумарова Н.І.
Проєкти смарт-спеціалізації як інструменти забезпечення конкурентоспроможності курортного регіону

167

РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗНАЧНІ НАУКОВІ ПОДІЇ