Економічний журнал Одеського політехнічного університету
№ 2 (32), 2025

 

ЗМІСТ

 

ОСНОВНІ СТАТТІ

Бавико О.Є.,
Галуза К.І.
Тенденції розвитку бізнес-середовища у сфері ритейлу будівельних матеріалів і товарів для побуту

5

Балан О.С.,
Шепель М.Є.
Механізми публічного управління туристичним потенціалом міста Одеси як історико-культурної спадщини ЮНЕСКО

14

Брагіна О.С.Сталість розвитку як сучасна вимога до управління підприємством

24

Grynko T.V.,
Krupskyi O.P.,
Stasiuk Yu.M.
Visual Culture as a Source of Managerial Thinking in the Restaurant Business
(Гринько Т.В., Крупський О.П., Стасюк Ю.М. Візуальна культура як джерело управлінського мислення в ресторанному бізнесі, англ.)

35

Грушина А.І.Цільове бюджетне фінансування в Україні: ефективність, інституційні виклики та шляхи підвищення результативності

45

Гусаріна Н.В.Оцінка сучасного рівня соціально-економічного розвитку регіонів України

52

Зайченко К.С.,
Білінська Д.М.
Брендинг, як складовий елемент конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «БК Рошен»)

61

Красностанова Н.Е.,
Сергієнко В.Ю.
Інноваційні моделі державно-приватного партнерства у розвитку автомобільного транспорту України

69

Некрасова Л.А.,
Стогній Ю.С.
Концептуальні підходи до розвитку інфраструктури ринку автомобільних перевезень в умовах післякризового відновлення

77

Перерва П.Г.,
Мехович Є.С.
Теоретико-методична сутність криптовалюти як складової економічного потенціалу підприємства

86

Пульча Д.О.Економічна адаптація ветеранів через підприємництво: стратегічна перспектива розвитку Одеського регіону

98

Tataryntseva Yu.L.Methodical Recommendations of Management Development of Digital Marketing Based on Economics Impressions
(Татаринцева Ю.Л. Методичні рекомендації щодо управління розвитком цифрового маркетингу на засадах економіки вражень, англ.)

106

Черкасов Д.Ф.Стратегії та бізнес-моделі інноваційного розвитку виробничих підприємств

113

Черкасова Т.І.,
Клочко В.В.
Ключові складові та фактори впливу на інноваційний потенціал підприємства

122

Чернишова Л.І.,
Онищук О.О.
Стратегії управління поколінням Z у сфері автомобільного рітейлу

131

РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗНАЧНІ НАУКОВІ ПОДІЇ